Specjalista ds. Obsługi Klienta w szkole ATUT Strefa Rozwoju Chorzów

Dodane Czwartek, 19 Stycznia 2017, 13:38:44, ID ogłoszenia: 2639
10 zł
Specjalista ds. Obsługi Klienta w szkole ATUT Strefa Rozwoju Chorzów
Wyświetleń: 832

Opis ogłoszenia Specjalista ds. Obsługi Klienta w szkole ATUT Strefa Rozwoju Chorzów

Szkoła ATUT Strefa Rozwoju Chorzów poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres odpowiedzialności:
• współpraca i kontakt ze słuchaczami
• obsługa bezpośrednia i telefoniczna słuchaczy
• sprzedaż usług edukacyjnych i szkoleniowych
• aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych słuchaczy
• wypełnianie dokumentacji szkolnej
• prowadzenie sekretariatu i korespondencji

Oczekiwania:
• samodzielność, dyspozycyjność, zaangażowanie,
• bardzo dobre zdolności interpersonalne
• umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole
• dobra organizacja oraz nastawienie zadaniowe
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• mile widziane osoby studiujące lub uczące się

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę zlecenie (po okresie próbnym w niepełnym wymiarze 1/2 etatu)
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży)
• możliwość rozwoju i szkolenia

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Obsługi Klienta w szkole ATUT Strefa Rozwoju Chorzów

Szkoła ATUT Strefa Rozwoju Chorzów poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres odpowiedzialności:
• współpraca i kontakt ze słuchaczami
• obsługa bezpośrednia i telefoniczna słuchaczy
• sprzedaż usług edukacyjnych i szkoleniowych
• aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych słuchaczy
• wypełnianie dokumentacji szkolnej
• prowadzenie sekretariatu i korespondencji

Oczekiwania:
• samodzielność, dyspozycyjność, zaangażowanie,
• bardzo dobre zdolności interpersonalne
• umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole
• dobra organizacja oraz nastawienie zadaniowe
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• mile widziane osoby studiujące lub uczące się

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę zlecenie (po okresie próbnym w niepełnym wymiarze 1/2 etatu)
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży)
• możliwość rozwoju i szkolenia

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem