Specjalista ds. księgowości

Dodane Wtorek, 08 Października 2019, 21:49:13, ID ogłoszenia: 21797
4 800 zł
Specjalista ds. księgowości
Wyświetleń: 329

Opis ogłoszenia Specjalista ds. księgowości

Dla swojego klienta, dealera samochodowego, poszukuję pracownika na stanowisko:

SEPCJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejsce pracy – Chorzów

Pracodawca oferuje:
• stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnim doświadczeniem
• pracę w stałych godzinach: 9.00-17.00
• szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
• pracę w przyjaznym zespole

Pracodawca oczekuje:
• Wykształcenia minimum średniego (z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii)
• Doświadczenia na tożsamym stanowisku
• Praktycznej znajomości ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym i VAT
• Znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie B1 i chęci do dalszej nauki (finansowanej przez firmę)
• Znajomości obsługi programu MS Excel ,
• Dobrej organizacji pracy własnej,
• Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zakres obowiązków:
• Księgowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych
• Przygotowanie rejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT
• Rozliczanie rozrachunków
• Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres hr.rozalska@gmail.com


Opis ogłoszenia - Specjalista ds. księgowości

Dla swojego klienta, dealera samochodowego, poszukuję pracownika na stanowisko:

SEPCJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejsce pracy – Chorzów

Pracodawca oferuje:
• stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnim doświadczeniem
• pracę w stałych godzinach: 9.00-17.00
• szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
• pracę w przyjaznym zespole

Pracodawca oczekuje:
• Wykształcenia minimum średniego (z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii)
• Doświadczenia na tożsamym stanowisku
• Praktycznej znajomości ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym i VAT
• Znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego na poziomie B1 i chęci do dalszej nauki (finansowanej przez firmę)
• Znajomości obsługi programu MS Excel ,
• Dobrej organizacji pracy własnej,
• Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zakres obowiązków:
• Księgowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych
• Przygotowanie rejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT
• Rozliczanie rozrachunków
• Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV na adres hr.rozalska@gmail.com