Pracownik CallCenter w BLUE EDUCATION
Dodane Piątek, 04 Sierpnia 2017, 13:38:37, ID ogłoszenia: 4500Opis ogłoszenia Pracownik CallCenter w BLUE EDUCATION
Pracownik call center zajmuje się sprzedażą produktów lub usług poprzez przedstawienie walorów oraz zachęcenie do zakupu podczas kontaktu telefonicznego.Oprócz tego konsultant linii wychodzącej zajmuje się: przeprowadzaniem ankiet, badaniem rynku. A jego narzędziem jest nie tylko telefon, ale również komputer i Internet.
Praca: Po ukończeniu możesz pracować w firmach posiadających centrum obsługi telefonicznej obsługi klienta, między innymi w bankach, firmach ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych lub motoryzacyjnych.
Nie czekaj, zapisz się już dziś! Ilość miejsc jest ograniczona.
Zapraszamy do Sekretariatu w Katowicach na ulicę 3 Maja 6/8.
Tel.537 344 411
Opis ogłoszenia - Pracownik CallCenter w BLUE EDUCATION
Pracownik call center zajmuje się sprzedażą produktów lub usług poprzez przedstawienie walorów oraz zachęcenie do zakupu podczas kontaktu telefonicznego.Oprócz tego konsultant linii wychodzącej zajmuje się: przeprowadzaniem ankiet, badaniem rynku. A jego narzędziem jest nie tylko telefon, ale również komputer i Internet.
Praca: Po ukończeniu możesz pracować w firmach posiadających centrum obsługi telefonicznej obsługi klienta, między innymi w bankach, firmach ubezpieczeniowych, farmaceutycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych, turystycznych lub motoryzacyjnych.
Nie czekaj, zapisz się już dziś! Ilość miejsc jest ograniczona.
Zapraszamy do Sekretariatu w Katowicach na ulicę 3 Maja 6/8.
Tel.537 344 411