PRACA BIUROWA - możliwość przyuczenia

Dodane Środa, 28 Grudnia 2022, 8:03:49, ID ogłoszenia: 33169
3 000 zł
PRACA BIUROWA - możliwość przyuczenia
Wyświetleń: 111

Opis ogłoszenia PRACA BIUROWA - możliwość przyuczenia

Oddział firmy zagranicznej na Śląsku poszukuje do zatrudnienia w nowotworzonym biurze pracowników:
1/ RECEPCJONISTKĘ
2/ SEKRETARKĘ
Praca w biurze, umowa o pracę na pełen etat ( okres próbny 3-miesiące, potem czas nieokreślony). Wynagrodzenie podstawowe + premia + benefity pozapłacowe. Oczekujemy przede wszystkim właściwego podejścia do pracy (w tym zaangażowania w wykonywane zadania), a ponadto:
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- znajomości pracy z komputerem
- mile widziana znajomość języków obcych (UKR/ ROS/ UK/ DE)
- mile widziana umiejętność komunikacji w języku polskim
- może być do przyuczenia w zawodzie sekretarka, recepcjonistka.

3/ ASYSTENTKĘ DYREKTORA Oddziału
Wymagania:
- predyspozycje do szkolenia, motywowania i zarządzania podległym zespołem pracowników
administracji;
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, delegowania zadań, rozliczania
wyników pracy;
- umiejętność syntezy zgromadzonych osobiście i przez zespół informacji i zaprezentowania w
czytelnej i zrozumiałej formie zarządowi;
- porozumiewanie się w języku obcym (UKR/ ROS/ angielski) mile widziana znajomość języka
polskiego;
- dyspozycyjność i zaangażowanie w zlecane zadania.

Oferty c.v. proszę przesyłać na adres mailowy.

Opis ogłoszenia - PRACA BIUROWA - możliwość przyuczenia

Oddział firmy zagranicznej na Śląsku poszukuje do zatrudnienia w nowotworzonym biurze pracowników:
1/ RECEPCJONISTKĘ
2/ SEKRETARKĘ
Praca w biurze, umowa o pracę na pełen etat ( okres próbny 3-miesiące, potem czas nieokreślony). Wynagrodzenie podstawowe + premia + benefity pozapłacowe. Oczekujemy przede wszystkim właściwego podejścia do pracy (w tym zaangażowania w wykonywane zadania), a ponadto:
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych
- znajomości pracy z komputerem
- mile widziana znajomość języków obcych (UKR/ ROS/ UK/ DE)
- mile widziana umiejętność komunikacji w języku polskim
- może być do przyuczenia w zawodzie sekretarka, recepcjonistka.

3/ ASYSTENTKĘ DYREKTORA Oddziału
Wymagania:
- predyspozycje do szkolenia, motywowania i zarządzania podległym zespołem pracowników
administracji;
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, delegowania zadań, rozliczania
wyników pracy;
- umiejętność syntezy zgromadzonych osobiście i przez zespół informacji i zaprezentowania w
czytelnej i zrozumiałej formie zarządowi;
- porozumiewanie się w języku obcym (UKR/ ROS/ angielski) mile widziana znajomość języka
polskiego;
- dyspozycyjność i zaangażowanie w zlecane zadania.

Oferty c.v. proszę przesyłać na adres mailowy.